Swap-Meet 19 till 21 April Lockarp

Inom vad ? Karting-grejer
När ? 19-21 April 2024
Var ? Lockarp/Malmö (skcc1)

Hyrkartens lokaler, där ett begränsat antal bord finns att låna kostnadsfritt för dagarna.

Så här tänkte vi
Kartingskolan kommer att bemanna hyrkartens reception på dagtid, då även för att kunna hålla visst koll på bl a borden. Lokalen kommer att vara låst och larmad under kväll och nattetid.

Ni som vill sälja: Ni får låna ett bord av oss, där ni placerar era grejer. Grejerna skall vara märkta med id-namn för var grej, pris i kr samt swish-nummer och namn på mottagare man skall swisha till.
Ni är väldigt välkomna att även stå vid ert bord under tiden era grejer ligger där.

Ni som köper: Ni ser på grejerna, har ni frågor om dom så får ni ringa mobilnumret som står.
När ni köper så swishar ni belopp till angivet nr, i meddelande skriver ni det id som säljare angett på ettikett. Enbart 1 grej/swish, så köper ni flera så blir det flera swish.
Kom även ihåg att dubbelkolla att rätt mottagare kommer fram.

Boka bord då vi har begränsat med dom.
Boka genom att besöka
Där ni hittar mera info under fliken ”Events”.

Då det kommer vara trång vid pre-gridden utanför lokalen under lördag och söndags tävlingstider, så vore det toppen att använda fredagen till att rigga borden.

Borden kan tömmas när ni vill, förutsatt att det sker under tid då lokalen inte är låst o larmad.
Den lånade platsen lämnas städad och fin.

Vi kommer vara på plats, dvs då är lokalen bemannad av oss på Kartingskolan:
Fredag 09:00-20:00
Lördag 09:00-18:00
Söndag 09:00-18:00

Anmälan här:

Leave this field blank

1 st bord / bokare ingår.